niedziela, 9 maja 2010

Wiosennie

5 komentarzy:

Martyna pisze...

Kurcze Aniu jakie one ladne :)) aaaah.. i te kolorki.. aaah!

Ja na razie w szkole katuje gel (bleeee..) powiem Ci, ze dzieki Tobie to jestem taka bystrzacha, az sama sie sobie dziwie :D hahaha..
Ale ciesze sie, ze do Ciebie trafilam, bo przynajmniej wiem co i jak i dlaczego, bo tutaj.. to nawet dziewczyn nie uczy jak prawidlowo pilowac..

Mamy zaczac akryl, wiec zobaczymy jak to bedzie :)) ale chyba jego bardziej wole niz to myziu myziu ;p

Pozdrawiam :*

ania_ls pisze...

No to cieszę się bardzo :*

A w szkole jak to w szkole dużo ludzi i w ogóle ,ale tak naprawdę to od każdego można się czegoś nauczyć, wiec słuchaj pilnie a może akurat dowiesz się czegoś czego jeszcze nie wiesz :*

Martyna pisze...

Na cale szczescie jestesmy tylko 4. No fakt, pare nowech rzeczy podlapalam i mam taka chec robienia pazurkow, tylko czasu za malo, bo kurde jak sama sobie robie to to cala wiecznosc trwa ;p

Wena pisze...

Mhmm jakie wiosenne :) śliczne kolorki.

Izabela pisze...

piękne prace bez wyjątku, dopracowane i dopieszczone... aż zazdrość bierze że się nie ma tak dużego talentu.

GRATULUJĘ :D